فروش سشوار حرفه ای 3500 وات برند Brand Collection | پخش عمده و تک

سشوار حرفه ای 3500 وات برند Brand Collection | که سرعت پرتاب باد مناسبی است و به خشک کردن موها در مدت زمان کوتاهی می‌افزاید. این محصول دارای 3 درجه‌ی تنظیم حرار
فروش سشوار حرفه ای 3500 وات برند Brand Collection | پخش عمده و تک

سشوار حرفه ای 3500 وات برند Brand Collection

 

داشتن یک سشوار با موتور قوی برای تمام آرایشگران ازاهمیت خاصی برخوردار است زیرا آن‌ها نیاز دارند تا موها را در کمترین زمان ممکن خوش حالت سازند. سشوار مدل 5729  یکی از سشوارهایی است که این نیاز را به‌خوبی برطرف می‌کند.

 

  • در سشوارها از دو نوع موتور مختلف به نام‌های ای سی و دی سی استفاده می‌شود. موتور ای سی استفاده شده درپرومکس در مقایسه با موتورها  دارای سرعت و قدرت هوای بیشتری است و همین عامل باعث می‌شود که موها سریع‌تر خشک شوند. همچنین این نوع موتور طوری طراحی شده است که می‌تواند مدت زمان بیشتری به‌صورت ممتد روشن بماند، ویژگی‌ای که برای مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌ها مهم است.

از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به تولید باد سرد اشاره کرد، قابلیتی که باعث می‌شود حالت مو حفظ شده و لطافت و درخشندگی موها نیز افزایش یابد.

سرعت پرتاب باد این مدل از 70 تا 105 کیلومتر در ساعت می‌تواند تغییر کند.

 

  • که سرعت پرتاب باد مناسبی است و به خشک کردن موها در مدت زمان کوتاهی می‌افزاید. این محصول دارای 3 درجه‌ی تنظیم حرارت و 2 درجه‌ی سرعت است.

 

همچنین سیستم یونیک به محافظت از موها و از بین بردن الکتریسیته ساکن مو و از بین بردن خشکی و وز موکمک بسیاری می کند.از اقلام همراه سشوار 3500 می‌توان به 2 سری متمرکز کننده اشاره کرد. همچنین حلقه‌ی آویختن و طول 2 متری سیم استفاده کردن از این دستگاه را آسان‌تر می‌کند. 

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی / پخش - فروش - صادرات - واردات - تولید - استخدام و همکاری

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ