ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه | تک و عمده

ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه | موها بر اثر رنگ، دکلره و ... تبدیل به موهایی بسار خشک و وز می‌شوند که به اصطلاح به هیچ صراطی مستقیم نیستند. برای درمان و رهایی مو
ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه | تک و عمده

ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه

مدل Repair-Nutri حجم 150 میلی لیتر

 

  • موها بر اثر رنگ، دکلره و ... تبدیل به موهایی بسار خشک و وز می‌شوند که به اصطلاح به هیچ صراطی مستقیم نیستند. برای درمان و رهایی موها از این وضعیت ناخوشایند استفاده از محصولات ترمیم کننده و تغذیه کننده‌ی ایوروشه (Yves Rocher) مانند آبی بر آتش خواهد بود.

زیبایی طبیعی موها با استفاده از گروه ترمیم کننده سوان وژتال به سرعت بازیابی می‌شود.

 

در فرمولاسیون این سری محصولات از عصاره‌ی ارگانیک روغن جوجوبا استفاده شده که که درخچه‌ای مقاوم و بومی در بیابان‌های جنوب آمریکا است. این روغن زرد رنگ، خوشبو و نرم عملکردی مانند چربی طبیعی که از غدد روی پوست سر ترشح می‌شود دارد و به عنوان آبرسان و محافظت کننده‌ی مو عمل کرده و با افزایش ضخامت و تقویت مو باعث ترمیم و بازسازی آن می‌شود.

 

  • تمام سری محصولات ایوروشه شامل شامپو، نرم کننده، ماسک، اسپری و یا روغن هستند که مراقبتی تمام و کمال را به صورت زنجیروار و هر کدام به عنوان مکمل بر روی موها انجام می‌دهند. ماسک ترمیم و تغذیه کننده موهای آسیب دیده سومین محصول در ترتیب استفاده‌ی این سری بعد از شامپو و نرم کننده است که علاوه بر ترمیم، موها را تقویت نیز می‌کند و باعث نرم شدن و براقی موها می‌شود.

این ماسک مغذی با استحکام بخشی و افزایش دهندگی انعطاف مو به بازسازی و ترمیم موها می‌پردازد. ماسک ترمیم کننده به صورت کاسه‌ای و در حجم 150 میلی لیتر عرضه می‌شود که به کمک آن موهای آسیب دیده به سرعت ترمیم می‌شوند.

نحوه‌ی استفاده از این ماسک بعد از شستشوی موها با شامپو است و باید 2 دقیقه بر روی ساقه‌ی موها باقی بماند و سپس آبکشی شود. کمپانی ایوروشه با شناخت فواید و خواص گونه‌های مختلف گیاهان، محصولات گوناگونی را ارائه می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها حسی بهتر و بی‌نظیر را در مصرف کننده ایجاد کند.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی / پخش - فروش - صادرات - واردات - تولید - استخدام و همکاری

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ

 

ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه , لوازم آرایش , لوازم آرایشگاه , تجهیزات آرایشگاه , پخش ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه , قیمت ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه , فروش ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه , نمایندگی ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه , خرید ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه , تولید ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه , صادرات ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه , واردات ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه , ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه ارزان , ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه با کیفیت , فروشنده ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه , خریدار ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه , تعمیرات ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه , مشخصات ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه , فروش عمده ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه , خرید عمده ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه ,خرید اینترنتی , فروش اینترنتی  , خرید ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه در تهران, بهترین ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه , ماسک مو ترمیم کننده ایو روشه اصل