اسپری تافت | پخش عمده و تک 09909508100

اسپری تافت | پخش تک و عمده 09909508100 | اسپری مو براق فوق فوری تافت ، درخشندگی طبیعی موها را تا بیش از 50% افزایش داده و آرایش گیسوان را به مدت طولانی در برابر
اسپری تافت | پخش عمده و تک 09909508100

اسپری تافت

سفارش: 09909508100

 

اسپری مو براق فوق فوری تافت

ضد چربی

با اثر گذاری 24 ساعته

افزایش درخشندگی موها

حفاظت از مو در برابر باد و رطوبت

 

اسپری مو براق فوق فوری تافت

اسپری مو براق فوق فوری تافت ، درخشندگی طبیعی موها را تا بیش از 50% افزایش داده و آرایش گیسوان را به مدت طولانی در برابر باد و رطوبت حفظ می کند.

سری محصولات موهای رنگ شده باعث دوام رنگ مو و افزایش درخشندگی آن می شود.

 

  • موس یا فوم یکی از محصولات شکل دهنده مو به شمار می آید که به شکل کف‌ ‌کرم مانند از بطری خارج می شود.

مواد تشکیل دهنده این فراورده، شبیه ژل موست با این تفاوت که در قوطی های تحت فشار عرضه می شود و در ترکیب آن علاوه بر مواد فعال مقدار اندکی ماده پیشران وجود دارد که وظیفه خارج کردن ماده و ایجاد کف را دارد.

  • این کف به وسیله شانه روی مو پخش می شود.موس لایه نازک تری نسبت به ژل بر روی مو برجای می گذارد.

 

  • در عوض قدرت نگه داری کمتر و توانایی کمتری در شکل دادن به مو داردو فرد در موقع استفاده از موس نسبت به ژل احساس مطبوع‌ تری دارد.

موس‌ها در واقع برای قوام ‌و ضخامت دادن به مو در نظر گرفته شده‌اند و بیشتر به همراه سشوار استفاده می‌شوند.

 

افشانه‌ها یا اسپری‌های مو ، اساسا محلول‌هایی هستند که وقتی بر مو افشانده شوند،‌ ‌پوشش نازکی با استحکام کافی ایجاد می‌کنند که پس از تبخیر حلال ، مو را در جای خود‌ ‌نگه می‌دارد‌.در بین انواع مختلف حالت دهنده‌ها، اسپری مو طرفداران بیشتری دارد به طوری که در رده محصولات مراقبت از مو بعد از شامپو، بیشترین فروش از آن این محصول بوده است.

 

 روش مصرف

روی موی خشک و نیمه خشک استفاده شود، به راحتی موهایتان را به شکل و مدل دلخواه آرایش کنید و پس از رسیدن به فرم دلخواه از فاصله 20 سانتی متری کل موها را دوباره اسپری نمایید.

 

سفارش تلفنی لوازم آرایشی و آرایشگاهی: 09902343358

کلیه #لوازم_آرایشی و #آرایشگاهی را با یک تماس سفارش دهید

پرداخت درب منزل

زیر قیمت بازار – تک به قیمت عمده

همکاری و تامین کلیه لوازم برای #آرایشگران #گالری ها عمده فروشان لوازم آرایشی وهمه شما دوستان عزیز

سفارش تلفنی لوازم آرایشی و آرایشگاهی: 09902343358

 

اسپری تافت , لوازم آرایش , لوازم آرایشگاه , تجهیزات آرایشگاه , پخش اسپری تافت , قیمت اسپری تافت , فروش اسپری تافت , نمایندگی اسپری تافت , خرید اسپری تافت , تولید اسپری تافت , صادرات اسپری تافت , واردات اسپری تافت , اسپری تافت ارزان , اسپری تافت با کیفیت , فروشنده اسپری تافت , خریدار اسپری تافت , تعمیرات اسپری تافت , مشخصات اسپری تافت , فروش عمده اسپری تافت , خرید عمده اسپری تافت , خرید اینترنتی اسپری تافت ,  فروش اینترنتی اسپری تافت , خرید اسپری تافت در تهران , بهترین اسپری تافت ,اسپری تافت اصل, اسپری تافت خوب , پرفروشترین اسپری تافت  , نماینده اسپری تافت , اسپری تافت آرایشگاه 

 

 

 

@ibnstshop / @ibnstshop / @ibnstshop

@ibnstshop / @ibnstshop / @ibnstshop

@ibnstshop / @ibnstshop / @ibnstshop