غذای خشک گربه بد اشتها - حساس به بوی غذا | سفارش: 09029120998

غذای خشک گربه بد اشتها - حساس به بوی غذا   گربه ها هنگام غذا خوردن به عواملی از نظیر بو، طعم و تنوع دقت می کنند. این محصول غذایی مخصوص گربه هایی است که هم بد اشتها هستند و هم به بوی غذا حساسند.
غذای خشک گربه بد اشتها - حساس به بوی غذا | سفارش: 09029120998

غذای خشک گربه بد اشتها - حساس به بوی غذا

 

گربه ها هنگام غذا خوردن به عواملی از نظیر بو، طعم و تنوع دقت می کنند. این محصول غذایی مخصوص گربه هایی است که هم بد اشتها هستند و هم به بوی غذا حساسند. ایین محصول دارای بو و رایحه ای است که گربه را تشویق به غذا خوردن می کند. کالری آن به اندازه ایست که به حفظ وزن ایده آل گربه کمک می کند.

 

خوش طعم است و پروتئین مناسب برای گربه را دارد. به یاد داشته باشید که از این محصول فقط برای گربه های بالغ با سن ۱ تا ۷ سال استفاده کنید. این محصول هضم راحت و آسانی دارد.

 

پخش کلیه لوازم حیوانات خانگی

پخش غذای سگ و گربه

سفارش با یک تماس

ارسال به سراسر کشور

سفارش: 09029120998

غذای خشک گربه بد اشتها - حساس به بوی غذا

غذای خشک گربه حساس به بوی غذا    , خرید غذای خشک گربه حساس به بوی غذا  , فروش غذای خشک گربه حساس به بوی غذا  , صادرات غذای خشک گربه حساس به بوی غذا  , واردات غذای خشک گربه حساس به بوی غذا  , پخش غذای خشک گربه حساس به بوی غذا  , غذای خشک گربه حساس به بوی غذا   باکیفیت, غذای خشک گربه حساس به بوی غذا   در تهران, غذای خشک گربه حساس به بوی غذا   در مشهد, غذای خشک گربه حساس به بوی غذا   در شیراز, غذای خشک گربه حساس به بوی غذا   در اصفهان, غذای خشک گربه حساس به بوی غذا   در خوزستان, تولید غذای خشک گربه حساس به بوی غذا  , غذای سگ, غذای گربه  ,  غذای خشک سگ , غذای خشک گربه, پت شاپ , فروش غذای سگ, تولید غذای خشک گربه حساس به بوی غذا  , فروش عمده غذای خشک گربه حساس به بوی غذا , ارسال غذای خشک گربه حساس به بوی غذا