کراتینه مو: کراتین کادیو

کراتینه مو: کراتین کادیو | کراتینه مو: کراتین کادیو کراتین مو برند کادیو کراتین موی برزیلی کاملا اوریجینال به همراه شامپو قبل م
کراتینه مو: کراتین کادیو

کراتینه مو: کراتین کادیو

کراتین مو برند کادیو

  • کراتین موی برزیلی
  • کاملا اوریجینال
  • به همراه شامپو قبل ماسک بعد
  • با 80% صافی فوق العاده
  • براق کننده مو
  • مناسب برای انواع جنس مو
  • جلوگیری از آسیب دیدن مو
  • احیای موهای آسیب دیده
  • با تضمین کیفیت

همه چیز در مورد کراتینه مو

کراتین مو

کراتینه مو: زیبایی و خوش فرمی بودن موها خواست و آرزوی همه زنان و مردان است. برخی از خانم ها و اقایان موهای فر و یا وز دارند و دوست دارند گاهی با صاف کردن آنها ظاهر خود را تغییر دهند.

در گذشته این کار یا امکان پذیر نبود یا به سختی انجام می شد اما امروزه با وجود مواد کراتینه مخصوص، صاف کردن موها به راحتی انجام می شود.

البته خود ذات کراتینه کردن، صاف کردن موها محسوب نمی شود، در واقع فرایندی در این کار رخ می دهد که به دنبال آن موها از وزی درامده و درخشان تر به نظر می رسند، برای صاف کردن موها باید مواد دیگری هم استفاده شود.

 

توجه: انجام خدمات کراتین مو بصورت رایگان. فروش کراتینه مو با تضمین کیفیت انجام میشود، تضمین کیفیت این محصول با ارائه خدمات انجام کراتینه مو بصورت رایگان انجام میشود.

 

کراتینه کردن موها یعنی چه؟

کراتین مو

موهای همه ادم ها به طور طبیعی دارای پروتیین هایی است که این پروتیین ها باعث شفاف و نرم و لطیف شدن آنها می شود. در برخی افراد این پروتیین به میزان کمتری وجود داشته در نتیجه موها وز و شکننده به نظر می رسند، در فرایند کراتینه کردن با استفاده از یک پروتیین مخصوص این کمبود جبران شده و موها تغذیه می شوند و از این راه سلامت انها افزایش پیدا می کند.

 

کراتین مو مدل گلد

کراتین مو

شرکت گلد یکی از معتبرترین محصولات در زمینه کراتینه را تولید می کند. در ساخت کراتین مو مدل گلد ملکول های کراتین بسیار ریز و در حد نانو بوده و این موضوع باعث می شوند بهتر و بیشتر جذب موها شوند. کراتین مو مدل گلد یکی از پر طرفدارها در این بازار است.

 

 

 

 

کراتین مو مدل بیو

کراتین مو مدل بیو به دلیل اینکه در تولید آن از فرمالدئید استفاده نمی شود بسیار پر طرفدار است. قیمت کراتین مو مدل بیو از نمونه های دیگر کمی گرانتر است اما تا 10 هفته روی سر و موها ماندگاری دارد.

این محصول به دلیل اینکه فرمالدئید ندارد برای کودکان بالای 6 سال هم قابل استفاده است.کراتین مو مدل بیو را می توانید از فروشگاههای اینترنتی هم خرید کنید.

 

 

بهترین مارک کراتینه مو

در بازار مارک و برند های مختلفی برای کراتینه مو وجود دارد اما انتخاب بهترین مارک کراتینه مو که آسیب کمتری به موها رسانده و این کار را هم به بهترین کیفیت انجام دهد، کمی سخت است. دیترون یکی از بهترین مارک کراتینه مو بوده و اغلب آرایشگر ها ترجیح می دهند از آن استفاده کنند برخی برند های دیگر در ذیل به آنها اشاره می شود:

 

GOLD LABLE یکی از بهترین مارک های کراتینه مو

کراتین مو

این محصول از روغن های طبیعی مانند جوجوبا، آرگان و آووکادو درست شده است و برای موهای فر و بلند استفاده می شود. استفاده از این محصول باعث می شود موها نرم و لطیف شده و ظاهر درخشانی هم پیدا کنند.

 

توجه: انجام خدمات کراتین مو بصورت رایگان. فروش کراتینه مو با تضمین کیفیت انجام میشود، تضمین کیفیت این محصول با ارائه خدمات انجام کراتینه مو بصورت رایگان انجام میشود.

 

نونان کراتینه برزیلی

کراتین مو

ویژگی مهم این برند عدم استفاده از فرمالید در آن است و همین امر موجب شده است ضرر کمتری برای موها داشته باشد و البته عوارضی مانند حساسیت و آلرژی هم ایجاد نکند.

نونا کراتینه برزیلی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بعد از استفاده نیازی به شستشوی آن نیست و خود شخص بدون حضور آرایشگر هم می تواند از آن استفاده کند.

 

 

 

لانزا کراتین معروف به روغن کراتینه مو از بهترین مارک کراتینه مو

ویژگی اصلی و مهم این محصول استفاده از انواع پروتیین ها در آن است. لانزا کرایتن به دلیل داشتن پروتیین فراوان به میزان زیادی وزی و نواقص مو را برطرف کرده و سبب ریزش آن نمی شود. این محصول در بین آرایشگرهای دنیا طرفداران بسیار دارد.

 

شامپو کراتینه مو

عموما خانم ها یا اقایانی که موهای خود را رنگ می کنند از زبری و خشکی بعد از آن شکایت داشته و به دنبال یک محصول خوب برای جبران

شامپو کراتین

این اسیب دیدگی ها هستند. شامپو کراتینه مو با استفاده از ترکیبیاتی که در آن بکار رفته می تواند این معایب و اسیب دیدگی ها را برطرف کند. مزیت استفاده از شامپو کراتینه مو راحتی استفاده و بدون نیاز به مراجعه به ارایشگاه بوده، برای همین طرفداران زیادی دارد.

  • شامپو کراتینه مو Kerastase Discipline Bain Fluidealiste،
  • شامپو کراتینه مو Keranique Scalp Stimulating،
  • شامپو کراتینه مو Madam C.J. Walker Pre-Wash Protein Treatment،
  • شامپو کراتینی Keratin Complex Keratin Color Care Duo،
  • شامپو کراتینه مو Ever Straightening Brazilian Keratin Therapy،
  • شامپو کراتینه مو It’s a 10 Haircare Miracle Shampoo Plus Keratin​ برخی از آنها هستند که مزیت ها و نحوه استفاده از انها روی کاتالوگشان به طور کامل شرح داده شده است.

 

کراتین مو با سس مایونز

کراتین با سس مایونز

سس مایونز یک ماده کاملا مناسب و ارزان برای کراتینه و تقویت کننده موهای زبر و خشک و شکننده است و برای استفاده از آن فقط کافیست کمی صبر و حوصله به خرج دهید.

برای کراتینه مو با سس مایونز باید مقداری سس را با مواد طبیعی دیگری مانند روغن زیتون، اواکادوو، تخم مرغ، روغن بادام و سرکه و برخی مواد دیگر مخلوط کرده و آن را به ارامی روی سر و لابلای موها ماساژ دهید.

استفاده از سرکه در ماسک کراتینه مو با سس مایونز برای کاهش چربی سس  بوده که برای شستن مشکل ایجاد نشود.

 

 

 

کراتینه برزیلی چیست؟

فرایند کراتینه کردن با دو روش و به دو هدف انجام می شود: در روش اول با استفاده از مواد کراتینه خاص موها ترمیم شده و تقویت می شوند و این کار از شکنندگی و خشکی آنها می کاهد. روش دیگری برای کراتینه کردن موها وجود دارد که علاوه بر تقویت انها و از بین بردن اسیب دیدگی ها فرایند صاف کردن هم اتفاق می اقتد. موادیکه در این نوع کراتینه استفاده می شود متفاوت است و این کراتینه را کراتینه برزیلی می گویند. کراتینه برزیلی موها را صاف و درخشان و بسیار جذاب می کند.کراتینه برزیلی هم نباید به صورت مداوم انجام شود چون مواد حاوی فرمالدیید داشته و میتواند عوارض ایجاد کند.

 

کراتین مو مردانه

کراتین مو

مردان هم مانند خانم ها اگر دوست دارند موهای سالم و بدون وزی داشته باشند یا اگر قصد دارند موهای فر خود را صاف کنند می توانند کراتین مو مردانه انجام دهند.

مواد مورد استفاده در کراتین مو مردانه هیچ تفاوتی با مواد استفاده شده برای خانم ها ندارد و مشابه هستند و همان مراقبت ها را هم مردان باید انجام دهند.

 

 

خرید کراتین مو

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی
 

 

سفارش: 09013101369 - 09104448657

کراتین مو خوب و با مارک معتبر را می توانید از لوازم آرایشی و بهداشتی های معتبر بخرید علاوه بر آن می توانید از سایت های معتبر خرید کراتین مو را به صورت اینترنتی انجام دهید. یکی از این سایت های بسیار معتبر فروشگاه اینترنتی IBN میباشد که محصول را درب منزل به شما تحویل میدهند و البته جهت ارسال و تامین محصول تضمین کیفیت به شما میدهند.

به دلیل اینکه کراتین مو در بین لوازم مصرفی آرایشگاه ها محبوبیت و کاربرد زیادی دارد برخی سودجویان را بر آن داشته که مارک های تقلبی بسیار زیادی را وارد بازار کنند، لذا خرید کراتین مو باید از جاهای معتبر انجام شود چون ممکن است موارد تقلبی هم عرضه کنند.

این کراتین مو ” کراتین کادیو ” در بسته بندی های 1000 میلی عرضه میشود و بصورت جزئی قیمت هر میل کراتین موی کادیوو 2500 تومان و درصورت خرید عمده 1000 میل قیمت یک پک کامل کراتین موی کادیو معادل 1950000 تومان میباشد که درواقع در هر میل بیش از 500 تومان تخفیف لحاظ شده است.