تیغ اصلاح کودا

تیغ اصلاح کودا تیغ اصلاح کودا بسیار با کیفیت فروش تک به قیمت عمده ارسال به سراسر کشور مورد تایید آرایشگران
تیغ اصلاح کودا

تیغ اصلاح کودا

تیغ اصلاح کودا

  • بسیار با کیفیت
  • فروش تک به قیمت عمده
  • ارسال به سراسر کشور
  • مورد تایید آرایشگران

تیغ اصلاح کودا

تیغ کودا

تیغ اصلاح کودا از محصولات بسیار باکیفیت برای اصلاح سر و صورت و بدن است. تیغ اصلاح کودا در انواع مختلفی به صورت دوتیغه یا سه تیغه تولید می شود. برای اصلاح بهتر و دقیق تر و مرتب صورت و بدن استفاده از تیغ اصلاح کودا توصیه می شود.

استفاده از تیغ اصلاح کودا به دلیل داشتن مرطوب کننده به پوست آبرسانی کرده و مانع از خشک و پوسته پوسته شدن و زبر شدن آن می شود. از ویژگی های تیغ اصلاح کودا داشتن دسته بدون لغزش، سر قابل چرخش بوده که قابلیت استفاده از آن را بالا می برد.

 

انواع تیغ اصلاح

انواع تیغ اصلاح در بازار و فروشگاهی لوازم آرایشی وجود دارد. انواع تیغ اصلاح را می توانید در سایت های اینترنتی هم مشاهده کنید. انواع تیغ اصلاح شامل تیغ اصلاح پیتاژ، تیغ اصلاح سنتی، تیغ یدکی پیتاژ، تیغ سنتی ناست، تیغ سنتی سون، تیغ اصلاح تی جان، تیغ سنتی کود و تیغ اصلاح دورکو و بسیاری دیگر. گاهی به دلیل زیاد بودن انواع تیغ اصلاح شاید نتوانید انتخاب درستی داشته باشید اما با بررسی و سرچ در فروشگاهها و سایت های اینترنتی می توانید با انواع تیغ اصلاح آشنا شده و نوع دلخواه خودتان را خرید کنید.

 

خرید تیغ اصلاح

خرید تیغ اصلاح کار خیلی سختی نیست. کمی قبل تر حتما باید برای خرید تیغ اصلاح به فروشگاههای آرایشی و بهداشتی مراجعه می کردیم اما حالا با یک سرچ ساده در فروشگاههای اینترنتی می تواند خرید تیغ اصلاح را با هر تعداد و هر نوعی که می خواهید، انجام دهید و در اولین فرصت هم به دستتان برسد.

 

تیغ دورکو

تیغ دورکو از بهتربن انواع تیغ اصلاح بوده که توسط کشور کره تولید می شود. لبه صابونی تیغ دورکو باعث می شود کار با آن راحتتر بوده و از بین بردن موهای

تیغ دورکو

زاید صورت و بدن بهتر انجام شود و هنگام کشیدن تیغ دورکو روی پوست زخم و خراشیدگی هم ایجاد نشود. تیغ دورکو در بسته های 5 تایی تولید شده و یکی از پرو فروش ترین ها در این زمینه در ایران است.

 

قیمت تیغ سنتی دورکو

تیغ سنتی دروکو هم مانند تیغ دروکو ساخت کره بوده و بسیار مرغوب و با کیفیت است. قیمت تیغ سنتی دروکو با توجه به کارایی و دفعاتی که می توانید مصرف کنید، بسیار مناسب است.

برای دستیابی به قیمت تیغ سنتی دروکو علاوه بر اینکه می توانید به فروشگاههای لوازم بهداشتی مراجعه کنید، می توانید از سایت های اینترنتی هم استعلام کرده و به تعداد دلخواه خریدکنید.

 

 

تیغ سنتی لرد

تیغ لرد

تیغ سنتی لرد توسط مصر ساخته شده و یکی از قدیمی ترین ها در این حوزه است. کیفیت تیغ سنتی لرد بسیار بالا بوده و از مواد بسیار خوبی در ساخت انها استفاده می شود. تیغ سنتی لرد هم برای خانم ها و هم اقایان قابل استفاده بوده و در بسته های ده عددی عرضه می شود.

این محصول از دو تیغه ثابت و 7 تیغه صابونی درست شده و همین موضوع باعث شده است تیغ سنتی لرد بسیار مقرون به صرفه باشد.

 

قیمت تیغ سنتی لرد

قیمت تیغ سنتی لرد بسیار به صرفه و اقتصادی بوده و با توجه به تعداد زیاد می توانید تا مدتها از آن استفاده کنید. قیمت تیغ سنتی لرد را می توانید از فروشگاههای لوازم بهداشتی و سایت های اینترنتی استعلام کرده و به هر تعداد که نیاز دارید سفارش دهید.

 

تیغ ناست

تیغ ناست

تیغ ناست به نشان سوسمار معروف است و با داشتن دسته های قابل تعویض بسیار کاربردی به نظر می رسد. تیغ ناست کیفیت بسیار بالایی داشته و در بسته های 5 عددی عرضه می شود.

نام ژیلت یک نام قدیمی در تولید تیغ و ژیلت است تیغ ناست هم توسط همین کمپانی ساخته و به بازار عرضه شده است و البته مانند ژیلت بسیار هم پرطرفدار است. از ویژگی های تیغ ناست استحکام بالای آن بوده و روی صورت بسیار راحت حرکت می کند.

برای اصلاح سر و صورت استفاده از تیغ ناست باعث می شود لطافت و نرمی پوست حفظ شود و دچار خشکی و پوسته پوسته شدن نگردد.

 

خرید تیغ اصلاح قدیمی

تیغ اصلاح قدیمی با وجود اینکه سال ها از تولید آنها می گذرد، هنوز طرفداران خاص خود را دارد و در بازار به فروش می رسد. خرید تیغ اصلاح قدیمی را می توانید از فروشگاههای اینترنتی و فروشگاههای لوازم بهداشتی و آرایشی انجام دهید. خرید تیغ اصلاح قدیمی کاملا به صرفه بوده و می توانید تا مدتها از انها استفاده کنید.

 

مزیت های تیغ صلاح کودا

تیغ اصلاح کودا یکی از بهترین ها در برند های تیغ های اصلاح است. استفاده از تیغ اصلاح کودا واقعا حس و حال خوبی به صورت و بدن داده و اصلا پوست شاخه شاخه نمی شود. تیغ اصلاح کودا هم برای خانم ها و هم اقایان مناسب بوده و با توجه به قیمت آن به صرفه هم به نظر می رسد و با خرید یک بسته تا مدت ها می توانید از آن استفاده کنید. برای دوام بیشتر تیغ اصلاح کودا بهتر است، بعد از استفاده با یک دستمال سری آن را خشک کنید و در جای مرطوب هم قرار ندهید. تیغ اصلاح کودا از برند های قدیمی و معروف بوده و فروشنده های لوازم بهداشتی این برند را به خوبی می شناسند و تعداد سفارش های تیغ اصلاح کودا بسیار بالا است چون فروش خیلی خوبی دارد.

 

دسته تیغ سنتی

دسته تیغ سنتی طور طراحی شده اند که تیغ ها در داخل آن جای می گیرند. برخی گمان می کنند استفاده از دسته تیغ سنتی سخت بوده و بهتر است از انها صرفه نظرکنیم اما واقعا کار با دسته تیغ سنتی خیلی راحت و روان است و فقط کافی است سر خودتراش داخل آن چفت شود. اما موضوعی که در مورد دسته تیغ سنتی باید بدانید این است که این دسته ها فقط یک تیغ دارند برای همین اگر می خواهید تمام صورت و بدن را به طور کامل اصلاح کنید، وقت بیشتری باید صرف کنید و موضوع دیگر در مورد دسته تیغ سنتی اینکه در هنگام اصلاح باید بیشتر مراقب بریدگی و خراش های احتمالی روی پوست باشید.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

 

ماشین اصلاح | سشوار و اتو مو | دستگاه بخور و دستگاه استریل | اپیلاتور

لوازم مصرفی: صاف کننده و نرم کننده | اسپری مو  | ماسک صورت و ماسک مو | حوله  و رول گردن

کلیه تجهیزات آرایشگاه: صندلی آرایشگاه | ترولی آرایشگاه | انواع پیشبند، برس و استند قیچی | انواع قیچی و شانه

 

سفارش: 09013101369 - 09104448657