اسپری مو لوییز تحت لیسانس کشور آلمان

اسپری مو لوییز تحت لیسانس کشور آلمان | حالت دهنده قوی مو | رایحه دلنشین | دارای ویتامین B5 | محافظت از مو در برابر آسیب ها
اسپری مو لوییز تحت لیسانس کشور آلمان

اسپری مو لوییز تحت لیسانس کشور آلمان

ویژه گیهای این محصول

  • حالت دهنده قوی مو
  • رایحه دلنشین
  • دارای ویتامین B5
  • محافظت از مو در برابر آسیب های شیمیایی و حرارتی
  • خشک شدن سریع مو
  • براق کنندگی سریع مو

اسپری مو لوییز همراه با راهنمای خرید اسپری مو لوییز

انواع محصولات لوییز همچون اسپری مو لوییز تحت لیسانس کشور آلمان تولید شده اند و جزو برندهای نوپا اما پر طرفدار در بازار و بین آرایشگران با سابقه هستند. این اسپری مو با قدرت نگهدارندگی شماره 4 باعث میشود موها بسیار محکم شده و از آسیب رساندن به موهای شما جلوگیری میکند، همچنین از مزیت های دیگر اسپری مو لوییز رایحه ماندگار و بسیار دلنشین آن با اسانس ادکلن معروف و پر طرفدار ایفوریا میباشد.

اسپری مو لوییز خرید اسپری مو لوییزاسپری مو یک ابزار سریع و آسان برای تثبیت مدل مو است، اما نکته مهم این است که بتوانید از آن درست استفاده کنید. استفاده اسپری مو فقط به موها محدود نمی‌شود، این محصولات در موارد دیگر زیبایی هم دستی بر آتش دارند که آرایشگران از آنها استفاده می‌کنند.
سفیدک زدن مو ها پس از اسپری کردن یکی از مشکلاتی است که اغلب آرایشگران و مصرف کنندگان را ناراضی کرده است، همچنین بسیاری از اسپری موی فیک در بازار متاسفانه این مشکل را دارند، حتی برخی از اسپری موهای معتبر هم گاها چنین مشکلی دارند،از مزیت های دیگر اسپری مو لوییز این است که پس از استفاده به هیچ عنوان موها سفیدک نمی زند.
پیشنهاد ما برای آرایشگران و کلیه مصرف کنندگان اسپری مو لوییز میباشد.

 

اسپری مو لوییز تحت لیسانس کشور آلمان

یکی از ویژگی های بسیار بارز اسپری مو لوییز عطر بسیار خوب این محصول میباشد، همین ویژگی اسپری مو لوییز ، این محصول را نسبت به دیگر رقبا متمایز میکند.
اسپری موی لوییز نسبت به اسپری موی کاسپین، اسپری موی آلبورا و اسپری موی پادین و یا حتی اسپری موهایی با برند تاف، ویونا بسیار دیرتر به بازارعرضه شد، ولیکن خیلی عالی جای خود را بین مشتریان باز کرد. جهت اینکه موهای خود را مرتب کنید و حالت بدهید، می‌توانید اسپری را به موهای خود بزنید و از قسمت نرم قوطی برای پیچیدن موهای خود استفاده کنید. جهت آنکه زحمات‌تان بیهوده نباشد، از شانه و کرم‌های مو استفاده نکنید. به این معنی که استفاده از شانه و کرم‌های مو می‌تواند تاثیر روشی را که برای‌تان ذکر کردیم را کم کرده یا حتی آن را بی‌اثر کند، در واقع پس از آنکه موهای خود را خوب حالت دادید و به مدل موی مد نظر خود رسیدید، اسپری را به مو های خود بزنی که مدل موی شما را تثبیت کند.

اسپری مو مناسب

اسپری مو لوییز خرید اسپری مو لوییز

یکی از معیار های تشخیص اسپری موی مناسب فاصله زمانی اسپری کردن روی موها و خشک شدن اسپری میباشد، این فاصله زمانی اجازه حالت دادن در حین خشک شدن اسپری را به شما میدهد. برخی از انواع محصولات این زمان را به شما نمیدهند که بتوانید پس از اسپری کردن اقدام به حالت دادن و یا به قولی ضریف کاری های جزئی روی مدل موی خود انجام دهید، این خاصیت فاصله زمانی بیشتر برای آرایشگران مشهود است. چرا که روزانه به دفعات با این مشکل دست و پنجه نرم میکنند.خوشبختانه اسپری موی لوییز این مشکل را ندارد و در زمان 10 ثانیه ای که برای خشک شدن نیاز هست شما براحتی میتوانید به مدل موی مد نظر خود برسید.

 

 

تقویت فر موها

اسپری مو لوییز خرید اسپری مو لوییز در صورتیکه می‌خواهید اقدام به فر کردن موهای‌تان کنید، بعد از آنکه با فرم مورد نظر خود موهایتان را فر کردید، تنها روی موهای خود را اسپری نکنید؛ چرا که زیرسازی موها بسیار مهم است. زمانیکه روی موها را اسپری می‌کنید، وزن آن روی تارهای زیرین افتاده و مدل موی‌تان را خراب می‌کند، بنابراین، سرتان را پایین گرفته و لایه‌های زیرین مو را اسپری کنید تا حجم موهای‌تان حفظ شود و مدل موی مئ نظرتان شکل بهتری بگیرد.

 

تثبیت مدل موی خانم ها

برای خانم ها جهت اینکه آرایش موهای‌تان ثابت بماند و سنجاق سرتان تکان نخورد، می‌توانید پشت سنجاق سر و گیره‌های مو را اسپری بزنید تا ثبات بهتری پیدا کنند. بافت مو همه چیز را در جای خود نگه می‌دارد و از سُر خوردن و لغزش گیره و سنجاق سر جلوگیری می‌کند. مدل دادن به موهای خود را در مجاورت هوا انجام دهید تا زمان خشک شدن اسپری براحتی بتوانید موهای خود را حالت دهید. جهت جلوگیری از بوجود آمدن الکتریسیته ساکن در موهایتان کمی اسپری به یک قلم‌مو بزنید و آن را داخل موهایتان حرکت دهید. جهت فرم دادن به ابرو ها باید به انگشت خود اسپری بزنید و آن را روی ابروهای خود بکشید. توجه کنید که هرگز به‌طور مستقیم ابروهای خود را زیر اسپری نگیرید. اسپری به هیچ وجه نباید وارد چشم شود. توجه داشته باشیم درصوتیکه چشم های شما خارش گرفت با آب فراوان آن را بشویید.

خشک کردن سریع لاک ناخن

اسپری مو لوییز و راهنمای خرید اسپری مو لوییز

شما با اسپری کردن روی لاک ناخن ها میتوانید به روند خشک شدن لاک ناخنتان را سریعتر کنید و همچنین ناخن هایی براق و زیبا داشته باشید.

کسانی که بیماری آسم دارند به هیچ وجه نباید از اسپری مو استفاده کنند. اسپری مو به جهت اینکه دارای مواد شیمیایی خاصی میباشد باعث تحریک مخاط تنفسی و ایجاد حساسیت در افراد می شود.

آیا اسپری مو باعث ریزش موها نمیشود

دکتر محمد گلشنی، متخصص پوست و مو در پاسخ به این سوال که ” آیا اسپری مو باعث ریزش مو می‌شود یا خیر؟” می‌گوید: یکی از لوازم آرایشی که جهت حالت‌دهی مو استفاده می‌شود. انواع اسپری مو و موس است. برخی افراد به اشتباه تصور می‌کنند که این دو محصول باعث ریزش مو می‌شوند در‌حالیکه تافت و موس حالت‌دهنده مو هستند و مو را دچار ریزش نمی‌کنند. اگر بتوانید به روش درست از این محصولات استفاده کنید، به هیچ وجه باعث ریزش مو نمیشوند.‌ اما توجه داشته باشید که این محصولات را باید روی ساقه مو اسپری کنید.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

 

ماشین اصلاح | سشوار و اتو مو | دستگاه بخور و دستگاه استریل | اپیلاتور

لوازم مصرفی: صاف کننده و نرم کننده | اسپری مو  | ماسک صورت و ماسک مو | حوله  و رول گردن

کلیه تجهیزات آرایشگاه: صندلی آرایشگاه | ترولی آرایشگاه | انواع پیشبند، برس و استند قیچی | انواع قیچی و شانه

 

سفارش: 09013101369 - 09104448657