نکاتی کاربردی برای آرایش صورت های گرد

نکاتی کاربردی برای آرایش صورت های گرد | فرم صورت هر شخص منحصر به فرد بوده و با دیگران بصورت کامل متفاوت است. افراد زیادی هستند که تمایل دارند فرم صورت خود را
نکاتی کاربردی برای آرایش صورت های گرد

نکاتی کاربردی برای آرایش صورت های گرد

 

فرم صورت هر شخص منحصر به فرد بوده و با دیگران بصورت کامل متفاوت است. افراد زیادی هستند که تمایل دارند فرم صورت خود را برای پوشاندن عیب و ایرادات و یا تنوع تغییر دهند. به عنوان مثال افرادی که صورت های گرد و تو پر دارند اغلب تمایل دارند که کمی صورتشان کشیده تر نشان دهد. برای این کار دانستن متد های آرایشی می تواند بسیار کارآمد باشد.


  • کنتراست رنگ کرم پودر

همیشه در آرایش کردن به این نکته مهم دقت کنید که رنگ های تیره به کوچک تر دیده شدن و رنگ های روشن به بزرگ تر دیده شدن خیلی زیاد کمک می کنند. به عنوان مثال در صورتیکه تمایل دارید که بینی شما کمی از حد عادی کوچک تر دیده شود می باید از کرم پودر و یا سایه های به رنگ تیره استفاده کنید و در صورتیکه تمایل دارید که گونه های شما از حالت عادی پرتر و بزرگ تر دیده شوند حتماً می باید از رژ گونه های به رنگ روشن استفاده کنید. به عنوان مثال برای تیره کردن صورتتان شما می توانید از پودرها و یا کرم های برنزه که یک تا دو درجه از رنگ پوست طبیعی شما تیره تر هستند استفاده نمایید. زیرا از رنگ های تیره و روشن کنار هم استفاده می کنید لازم است که پایان کار با یک برس بزرگ رنگ های تیره رو روشن بر روی پوست شما را ترکیب کنید.


همیشه در آرایش کردن به این نکته مهم دقت کنید که رنگ های تیره به کوچک تر دیده شدن و رنگ های روشن به بزرگ تر دیده شدن خیلی زیاد کمک می کنند.

 

افرادی که صورت های گردی دارند بهتر است از کرم پودرهایی استفاده کنند که رنگ هایی با پایه صورتی دارند. این سبب میگردد که گردی صورتشان گرفته شود. توصیه میگردد افرادی که صورت های گرد دارند از رنگ های روشن برای آرایش صورت خود استفاده نکنند.


بلند بودن مو تا قسمت چانه سبب کشیده تر شدن صورت میگردد پس افرادی که صورت گردی دارند سعی کنند موهایشان را از حد چانه کوتاه تر نکنند، مگر اینکه تا قسمت گوش ها کوتاه شود یعنی مدل پسرانه شود. به این نکته هم توجه کنید که فر کردن موها و کوتاه بودنشان برای صورت های گرد اصلاً متناسب نیست زیرا فر بودن مو سبب پهن تر نشان دادن صورت افراد می شود. به خاطر داشته باشید که موهای صاف صورتتان را کشیده تر نشان می دهد پس همیشه سعی کنید که موهایتان را صاف و بلند نگه دارید، این کار برای کشیده تر نشان دادن صورت شما بسیار کمک کننده است. این نکته را هم فراموش نکنید که برای کمتر دیده شدن گردی صورتتان سعی کنید گردنتان را اغلب به نمایش بگذارید. یک روش دیگر برای اینکه صورتتان از حالت گردی خارج شود این است که موهایتان را از دو طرف گوش به سمت عقب بکشید و قسمت جلوی مو را به سمت بالا حالت دهید.

پیشانی یکی دیگر از اجزای بسیار حائز اهمیت صورت است که در کشیده تر نشان دادن صورت نقش مهمی دارد. می باید خطوط گیجگاهی و رویشگاه های مو را با کرم پودر به رنگ برنزه، کمی تیره تر کنید با این روش کمی صورتتان کشیده تر نشان داده می شود. در صورتیکه پیشانی کوتاهی دارید موهایتان را به سمت بالا جمع کنید و در صورتیکه پیشانی بلندی دارید موهایتان را به یک سمت حالت دهید.


  • آرایش ابرو متناسب برای صورت های گرد

انتخاب مدل ابرو متناسب هم خیلی اهمیت دارد و سبب میگردد صورتتان لاغرتر نشان داده شود. به هیچ وجه ابروهایتان را گرد نکنید زیرا گرد کردن ابروها سبب گرد نشان داده شدن صورت می شود. تا جایی که ممکن است ابروهایتان را بالا ببرید و به آن ها قوس داده و حالت شکسته کنید. با این کار صورتتان کمی کشیده تر می شود.


  • انتخاب رژ لب برای صورت های گرد

برای آرایش لب بهتر است از رژ لب های به رنگ گرم و شاد و پر رنگ استفاده شود زیرا این کار سبب میگردد لب های شما کمی از پهنای صورتتان کم کند.


  • آرایش گونه برای صورت های گرد

دقت کنید که آرایش گونه ها بسیار حائز اهمیت و تأثیرگذار است. برای زدن رژ گونه بهتر است گونه ها را تو برده و با برس پهن رژ گونه را از بر روی برآمدگی گونه به سمت بالا تا نزدیکی چشم ها به حالت دورانی بزنید.


  • توجه به آرایش چشم ها

در صورتیکه چشم های درشتی دارید می توانید به مژه های بالا و پایین ریمل بزنید و نیازی هم به خط چشم ندارید ولیکن در صورتیکه چشم های شما درشت نیست می توانید یک خط چشم شکسته به سمت بالا بکشید. در صورتیکه از سایه های تیره به رنگ خاکستری و دودی هم استفاده کنید بسیار متناسب است.


  • روشن کردن مرکز صورت

برای کشیده تر نشان دادن صورت می باید اغلب توجه ها را به قسمت مرکز صورت جلب کنید. برای اینکه بتوانید توجه ها را به مرکز صورت جلب کنید می باید قسمت مرکزی صورت به رنگ روشن باشد. برای این کار لازم است با پودر یا کرم رنگ روشن خود بین ابروها، بر روی تیغه بینی، بالای لب و مخصوصاً چال بالای لب و مرکز چانه را رنگ روشن کنید.

 

 

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

تا 50% تخفیف

 

ماشین اصلاح | سشوار و اتو مو | دستگاه بخور و دستگاه استریل | اپیلاتور

لوازم مصرفی: صاف کننده و نرم کننده | اسپری مو  | ماسک صورت و ماسک مو | حوله  و رول گردن

کلیه تجهیزات آرایشگاه: صندلی آرایشگاه | ترولی آرایشگاه | انواع پیشبند، برس و استند قیچی | انواع قیچی و شانه

صادرات - واردات - پخش - تولید - خرید و فروش و همچنین اعطای نمایندگی محصولات آرایشی و آرایشگاهی

 

 

 سفارش: 09013101369 - 09104448657