۵ عادت بد آرایشی که می‌تواند شما را بیمار کند!

همه ما گاهی اوقات، گرفتار عادات بدی می‌شویم ولیکن موقعی مساله به روال آرایش شما مربوط می‌شود، کارهایی هستند که ممکن است انجام دهید، در حالی که نمی‌دانید می‌توان
۵ عادت بد آرایشی که می‌تواند شما را بیمار کند!

 

۵ عادت بد آرایشی که می‌تواند شما را بیمار کند!

 

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

 

تا 50% تخفیف

استخدام - صادرات - واردات - پخش - تولید - خرید و فروش واعطای نمایندگی محصولات آرایشی و آرایشگاهی

  سفارش: 09013101369 - 09104448657

 

 


همه ما گاهی اوقات، گرفتار عادات بدی می‌شویم ولیکن موقعی مساله به روال آرایش شما مربوط می‌شود، کارهایی هستند که ممکن است انجام دهید، در حالی که نمی‌دانید می‌توانند برای شما مضر باشند. در اینجا ما چند عادت معمول آرایشی را جمع آوری کرده‌ایم که می‌تواند آسیب زیادی به پوست و سلامتی‌تان وارد کند:


۱. شریک شدن لوازم آرایش با دوستتان

شریک شدن لوازم آرایشی، خطر عفونت را در پی دارد. با به اشتراک گذاشتن خط چشم و رژ لب، خود را در معرض خطر عفونت‌های ویروسی واگیردار مانند ورم ملتحمه و تاول تب‌خالی قرار می‌دهید.

شما لباس‌ها و جواهراتتان را با بهترین دوستتان شریک می‌شوید، ولیکن چرا نمی باید از رژ لب مورد علاقه‌تان به‌طور مشترک استفاده کنید؟ این کار بسیار بسیار اشتباهی است. شریک شدن رژ لب مورد علاقه‌تان با بهترین دوستتان ممکن است سبب اتفاق ناخوشایندی شود. اشتباه نکنید، منظور ما این نیست که موقعی رژ لبتان را پس نیاورد، ناراحت خواهید شد!

 

۲. استفاده از لوازم آرایش تاریخ گذشته

درج تاریخ انقضا در بر روی محصول دلیل دارد! ولیکن اکثر افراد در موقعی که لازم است، محصولاتشان را دور نمی‌اندازند. بنابراین، درست مانند زمانی که شیر تاریخ گذشته را دور می‌اندازید، می باید ریمل یا رژ لب یا هر محصول دیگری که مدت‌هاست استفاده می‌کنید را در سطل زباله بیندازید.

بر روی اغلب محصولات نوشته‌ای وجود دارد که به شما می‌گوید پس از باز کردن آن، تا چه مدت می‌توانید از آن محصول استفاده کنید. اغلب ریمل و خط چشم، کوتاه‌ترین عمر مفید را دارند.

در صورتیکه از یک محصول تاریخ گذشته استفاده کنید، در معرض خطر ابتلا به یک عفونت مانند چشم صورتی یا تحریک پوستی قرار می‌گیرید، زیرا این محصولات می‌توانند محلی برای رشد باکتری‌ها باشند.

 

۳. خوابیدن با آرایش

آیا شب‌ها آن‌قدر خسته‌اید که آرایشتان را پاک نمی‌کنید؟ ممکن است موقعی صبح از خواب بیدار می‌شوید با مشکلات و دشواری ها بزرگی روبرو شوید، زیرا خوابیدن با فونداسیون می‌تواند به چشم و پوست شما  آسیب برساند.

لوازم آرایش چشم، دارای روغن و موم هستند و با توجه به اینکه این محصولات در طول شب بر روی چشم‌ها قرار دارند، آن مواد تشکیل دهنده می‌توانند غدد را مسدود کرده و سبب برجستگی‌هایی بر روی پوست اطراف چشمانتان یا حتی گل مژه شوند.

خوابیدن با آرایش سبب مسدود شدن منافذ پوست می‌شود، ولیکن می‌تواند سبب سوزش چشم نیز بشود. هنگامی‌که در طول شب سرتان را بر روی بالش به این طرف و آن طرف می‌چرخانید، آرایش صورتتان به بالش مالیده می‌شود و می‌تواند وارد چشمان شما شود.

 

۴. اکستنشن مژه (کاشت مژه مصنوعی)

برخی از چسب‌های مژه، دارای فرمالدئید هستند که می‌تواند چشم‌ها را تحریک کند. در صورتیکه از این چسب‌ها به درستی استفاده نشود، اکستنشن می‌تواند سبب شکننده و کوتاه شدن مژه‌ها گردد. با این وجود تا زمانی که احتیاط‌های لازم را انجام دهید، اکستنشن مژه می‌تواند بصورت کامل بی خطر باشد.

توصیه می‌شود که بیش از حد از اکستنشن استفاده نکنید، زیرا سبب ریزش مو می‌شود. درباره‌ی محلی که می‌خواهید در آنجا کاشت مژه انجام دهید تحقیق کنید، تا اطمینان حاصل کنید که به جای مطمئنی می‌روید و برای اینکه تعیین کنید آیا به چسب اکستنشن حساسیت دارید یا نه، در ابتدا بر روی قسمتی از پوست شما آن را تست کنید.


۵. کشیدن خط چشم در درون پلک پایین

چشمان شما، باکتری‌های طبیعی مخصوص به خودشان را دارند و شما با استفاده از مدادهای خط چشم می‌توانید باکتری‌های بیگانه را وارد چشمانتان کنید. برای جلوگیری از عفونت و مسدود شدن غدد چربی، لبه‌ی داخلی خط مژه‌تان (waterline) را مداد نکشید.

بر اساس مطالعه‌ی اخیری که توسط دانشگاه واترلو انجام شد، محققان دریافتند ذرات خط چشم در هنگامی‌که افراد در درون پلکشان خط چشم می‌کشند، ۱۵ تا ۳۰ درصد اغلب از زمانی که بیرون خط مژه خط چشم می‌کشند، وارد لایه محافظتی چشم (غشای اشک) می‌شود، و این اصلاً خوشایند نیست.

 

 

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

تا 50% تخفیف

 

ماشین اصلاح | سشوار و اتو مو | دستگاه بخور و دستگاه استریل | اپیلاتور

لوازم مصرفی: صاف کننده و نرم کننده | اسپری مو  | ماسک صورت و ماسک مو | حوله  و رول گردن

کلیه تجهیزات آرایشگاه: صندلی آرایشگاه | ترولی آرایشگاه | انواع پیشبند، برس و استند قیچی | انواع قیچی و شانه

صادرات - واردات - پخش - تولید - خرید و فروش و همچنین اعطای نمایندگی محصولات آرایشی و آرایشگاهی

   سفارش: 09013101369 - 09104448657