رنگ موی متناسب پوست و چهره شما

رنگ موی متناسب پوست و چهره شما | رنگ موی متناسب رنگ پوست شما رنگی خواهد بود که سن شما را بالا نبرد و زیبایی و جوانی شما را حفظ کند. انتخاب رنگ موی متناسب با
رنگ موی متناسب پوست و چهره شما

 

رنگ موی متناسب پوست و چهره شما

 

 

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

 

تا 50% تخفیف

استخدام - صادرات - واردات - پخش - تولید - خرید و فروش واعطای نمایندگی محصولات آرایشی و آرایشگاهی

  سفارش: 09013101369 - 09104448657

 

 


رنگ موی متناسب رنگ پوست شما  رنگی خواهد بود که سن شما را بالا نبرد و زیبایی و جوانی شما را حفظ کند. انتخاب رنگ موی متناسب با چهره جزو فوت و فن های آرایشگری است که شما هم می توانید آنها را بدانید.


  • رنگ موی متناسب با رنگ پوست های تیره و روشن

کدام یک از رنگ‌های کاتالوگ برای رنگ پوست شما  متناسب است؟ رنگ پوست شما روشن است یا تیره؟ در صورتیکه برای شما هم پیش آمده که موهایتان را رنگ کرده اید و از نتیجه راضی نبوده اید ایراد از رنگ مو و آرایشگر نیست بلکه ندانستن تن رنگ پوست شما  زیبایی رنگ موهایتان را به هم زده است. در موقع انتخاب رنگ مو، در نظر گرفتن رنگ چشم و رنگ پوست نیز مهم است! انتخاب یک رنگ موی نامتناسب می تواند چندین سال به سن واقعی شما اضافه کند. در نتیجه مهم است که یک آرایشگر خوب پیدا کنید تا به شما کمک کند با توجه به رنگ پوست و چشمتان بهترین رنگ مو را انتخاب کنید.


  • انتخاب رنگ موی مناسب

رنگ های مو یا گرم هستند یا سرد. در نتیجه شما می باید رنگ مویتان را با رنگ زمینه ی پوست شما هماهنگ کنید. یک راه برای تعیین رنگ زمینه ی پوست شما این است که در زیر نور خورشید یا نور هالوژن که رنگ درست تری را نشان می دهد، به رگ های مچ دستتان نگاه کنید. در صورتیکه آنها آبی هستند، پس رنگ زمینه ی پوست شما سرد است. در صورتیکه سبز به نظر می رسند، پس پوست شما  ته رنگ گرم دارد. زنان رنگین پوست، مانند هندی ها، سیاه پوستان، خاورمیانه ای ها و آسیایی ها به طور کلی پوستشان زمینه گرم دارد. بر اساس رنگ پوستتان، انتخاب های بسیاری برای رنگ مو وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

پیشنهاد میگردد که افرادی با چشم های تیره، از رنگ های قهوه ای متوسط یا قرمز متوسط استفاده کنند. در صورتیکه چشم های شما فندقی، آبی یا سبز است، هر رنگی از خرمایی روشن تا بلوند متوسط عالی به نظر می رسد و در صورتیکه رنگ طبیعی موهایتان روشن است، از رنگ قهوه ای مایل به قرمز یا قرمز توت فرنگی استفاده کنید.


  • رنگ موی متناسب رنگ پوست گرم یا سرخ

در صورتیکه چشم های شما قهوه ای تیره، سیاه یا فندقی است، توصیه میگردد که از رنگ مشکی، قهوه ای متوسط یا قهوه ای طلایی استفاده کنید. رنگ شرابی یا قهوه ای مایل به قرمز، سبب بهبود رنگ طبیعی پوست شما می شود. در صورتیکه چشم های شما فندقی، آبی یا سبز و رنگ موی طبیعی شما قهوه ای روشن تا بلوند متوسط است، هایلایت های روشن یا طلایی اضافه کنید، یا یک رنگ خرمایی متوسط گرم انتخاب کنید.در صورتیکه چشم هایتان آبی یا سبز و موهایتان به طور طبیعی بلوند است، از بلوند طلایی و سایه های خرمایی بسیار روشن استفاده کنید. رنگ های قرمز روشن و قرمز گرم نیز برای شما مناسبند.


  • رنگ موی متناسب پوست های روشن و تیره

رنگ پوست زیتونی

در صورتیکه رنگ چشم های شما قهوه ای است، می باید از سایه رنگ های قهوه ای تیره یا خرمایی استفاده کنید. در صورتیکه چشم های شما فندقی، آبی یا سبز است، از قهوه ای روشن تا متوسط استفاده کنید. شما می باید برای پوشاندن هر رنگ خاکستری، از قهوه ای شنی استفاده کنید. در صورتیکه چشم های شما آبی یا سبز هستند، این احتمال وجود دارد که هم اکنون رنگ موهای طبیعی روشن داشته باشید، در این صورت می توانید از خرمایی روشن یا بلوند استفاده کنید.

خانم های رنگین پوست

در صورتیکه رنگ زمینه پوست شما گرم است، رنگ هایی را انتخاب کنید که یک پرده تیره تر از رنگ پوست شما بوده و ته رنگ گرم داشته باشند، مانند برنزی یا کاراملی. موهایتان را طلایی بسیار روشن نکنید، زیرا ممکن است در نهایت موهایتان نارنجی به نظر برسد. در صورتیکه رنگ زمینه پوست شما سرد است، از خاکستری روشن، رنگ های قهوه ای سرد یا کبود استفاده کنید و از رنگ های مسی، قهوه ای مایل به قرمز، یا هر نوع رنگ طلایی استفاده نکنید. اغلب خانم های رنگین پوست، چشم های قهوه ای دارند، ولیکن در صورتیکه چشم های شما قهوه ای نیستند، هنوز هم می توانید نکات های بالا را بکار ببرید.


  • رنگ پوست زرد یا خاکستری مایل به زرد

در صورتیکه چشم های تیره یا فندقی دارید، با سایه رنگ هایی از مشکی تا قهوه ای متوسط، عالی به نظر خواهید رسید. قهوه ای مایل به قرمز، شرابی یا بادمجانی نیز رنگ طبیعی پوست شما را اغلب نمایان می کنند. در صورتیکه چشم های فندقی، آبی، یا سبز دارید، قهوه ای روشن و بلوند متوسط، عالی خواهد بود. از بلوندهای خاکستری یا شنی استفاده کنید و از رنگ های طلایی بپرهیزید. در صورتیکه چشم هایتان آبی یا سبز و مویتان به طور طبیعی بلوند است، از یک بلوند خنثی یا شنی استفاده کنید یا خرمایی روشن بدون گرمی زیاد انتخاب کنید. در صورتیکه موهای شما به طور طبیعی به قرمزی می زند، سر تسلیم فرود آورید و به سراغ رنگ های برجسته و براق نروید.

 

 

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

تا 50% تخفیف

 

ماشین اصلاح | سشوار و اتو مو | دستگاه بخور و دستگاه استریل | اپیلاتور

لوازم مصرفی: صاف کننده و نرم کننده | اسپری مو  | ماسک صورت و ماسک مو | حوله  و رول گردن

کلیه تجهیزات آرایشگاه: صندلی آرایشگاه | ترولی آرایشگاه | انواع پیشبند، برس و استند قیچی | انواع قیچی و شانه

صادرات - واردات - پخش - تولید - خرید و فروش و همچنین اعطای نمایندگی محصولات آرایشی و آرایشگاهی

 

 

 سفارش: 09013101369 - 09104448657