قاب زیر مدل WAHL مناسب برای ماشین اصلاح موزر 1400 | پخش تک و عمده

قاب زیر مدل WAHL مناسب برای ماشین اصلاح موزر 1400 | در میان قطعات موزر قاب زیرین فونداسیون بدنه موزر را شکل میدهد و مابقی قطعات بر روی قاب زیرین نصب خواهند شد ب
قاب زیر مدل WAHL مناسب برای ماشین اصلاح موزر 1400 | پخش تک و عمده

قاب زیر مدل WAHL مناسب برای ماشین اصلاح موزر 1400

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی – عمده و جزئی

زیر قیمت بازار – ارسال به سراسر کشور

 

به‌جرئت می‌توان ماشین اصلاح «مورز» (Moser) مدل «0050-1400» را محبوب‌ترین ماشین اصلاح دنیا دانست. کمتر کسی پیدا می‌شود که حداقل یک بار این دستگاه دوست‌داشتنی را از نزدیک ندیده باشد. امروزه ماشین‌های پیشرفته با امکانات به‌روزتری وارد بازار شده‌اند؛ اما موزر همچنان محبوب است و با کیفیت بالا و قیمت به‌صرفه‌ای که دارد، هر کسی را به خریدش ترغیب می‌کند. تعمیر و نگه داری موزر با توجه به طراحی ساده و کاربردی آن باعث شده این ماشین اصلاح در بین ایرانیان محبوبیت خاصی بدست آورد. بدنه موزر شامل قاب زیرین، قاب رویین و قاب کشویی(قاب تیغ) است.

در میان قطعات موزر قاب زیرین فونداسیون بدنه موزر را شکل میدهد و مابقی قطعات بر روی قاب زیرین نصب خواهند شد به این دلیل در صورت نیاز به تعویض قاب زیرین استفاده از قاب جایگزین مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. قاب زیرین ارائه شده از بهترین قاب های تولید شده در چین است که از جنس ABS تهیه شده است و طول عمر بسیار بالا، طراحی دقیق و استحکام بسیار بالایی دارد.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

تماس و سفارش : 09909508100 - 09013101369