ماشین اصلاح جیمی مدل GM-6039 | پخش تک و عمده

ماشین اصلاح جیمی مدل GM-6039 | تیغه های این ماشین اصلاح از جنس تیتانیوم ضدزنگ است که به دلیل برخورداری از عملکرد بالا موها را به دام می اندازد واصلاحی دقیق و سر
ماشین اصلاح جیمی مدل GM-6039 | پخش تک و عمده

ماشین اصلاح جیمی مدل GM-6039

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی – عمده و جزئی

زیر قیمت بازار – ارسال به سراسر کشور

 

ماشین اصلاح جیمی (GEMEI) مدل GM 6039 ازجمله دستگاه‌های حرفه‌ای جیمی است که مورد تایید استاندارد اروپا CE می باشد این ماشین اصلاح به باتری قابل شارژ مجهز است تا بتوان به شکل بی‌سیم از آن استفاده کرد. البته خوشبختانه در صورت تمام شدن شارژ باتری برخلاف بعضی از ماشین‌های اصلاح می‌توان با اتصال دستگاه به برق نیز کار اصلاح را انجام داد.

تیغه های این ماشین اصلاح از جنس تیتانیوم ضدزنگ است که به دلیل برخورداری از عملکرد بالا موها را به دام می اندازد واصلاحی دقیق و سریع را به شما هدیه می دهد. همچنین برای اصلاح موهای بلندتر باید از یکی از شانه‌ی اصلاح ارائه شده استفاده کرد. همانطور که گفتیم باتری این دستگاه قابل شارژ است لذا با 4 ساعت شارژ یک ساعت به صورت بی سیم قابل استفاده است. از جمله ویژگی خاص این محصول جدید از برند جیمی میتوان به قرار گیری اهرم تنظیم این دستگاه به صورت واشر شکل روی بدنه ی دستگاه برای تسلط بیشتر نام برد، نا گفته نماند برای اینکه تیغه‌ی تریمر دستگاه همیشه در بهترین شرایط کارکرد قرار داشته باشد، باید پس از اصلاح خرده‌های مو را توسط برس تمیز کرده و تیغه را روغن‌کاری کرد.که برس مویی و روغن داخل جعبه وجود دارند. همچنین این محصول علاوه بر طراحی شیک و ساده دارای وزنی ایده آل است لذا مانع خستگی دستها می شود.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

تماس و سفارش : 09909508100 - 09013101369