دستگاه پولیش برقی ناخن | پخش تک و عمده

دستگاه پولیش برقی ناخن |
دستگاه پولیش برقی ناخن | پخش تک و عمده

دستگاه پولیش برقی ناخن

 

پدیکور ناخن پرسونال مانی، پولیش و برق ناخن personal mani یک دستگاه پولیش اتوماتیک ناخن است که علاوه بر مرتب و زیبا کردن ناخن ها سطحی براق روی ناخن ایجاد می کند که زیبایی ناخن را دو چندان می نماید. این دستگاه شامل 3 عدد سری مخصوص می باشد. پرسونال مانی سری های چرخشی دارد که هیچ آسیبی به انگشتان دست نمی زند و کارکرد آن نیز با 2 عدد باتری قلمی می باشد.

از ویژگی های کلی این محصول می توان به مجهز به سوهان اتوماتیک، مجهز به تمیز کننده و صاف کننده سطح ناخن، مجهز به براق کننده و پولیش کننده، مناسب برای استفاده در منزل و آرایشگاه ها،استفاده سریع و آسان، کارکرد با دو عدد باطری قلمی، عملکرد بدون مواد شیمیایی مضر ‏(‏مکانیزم کاملا طبیعی‏)‏، قابلیت انجام مانیکور و پدیکور به صورت شخصی، قابل استفاده برای آرایش ناخن های دست و پا، براق و درخشان کنندگی بسیار خوب، تمیز و مرتب کننده ناخن ها، موثر در افزایش زیبایی و آراستگی اشاره نمود.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ