واکس مو آگیوا AGIVA

واکس مو آگیوا AGIVA : محصول کشور ترکیه حالت دهی فوق العاده کیفیت بالا محصول تولید شده در رایحه های مختلف واکس مو حرفه ای آگیوا اصل همراه با فیلم آموزشی ویژه گیهای این محصول حالت دهی
واکس مو آگیوا AGIVA

واکس مو آگیوا AGIVA :

  • محصول کشور ترکیه
  • حالت دهی فوق العاده
  • کیفیت بالا محصول
  • تولید شده در رایحه های مختلف

واکس مو حرفه ای آگیوا اصل همراه با فیلم آموزشی

ویژه گیهای این محصول

  • حالت دهی قوی
  • حالت دهی طولانی مدت
  • بدون ایجاد سفیدک

با سلام خدمت شما. امروز میخواهیم به معرفی یکی از پر فروشترین و پر استفاده ترین محصول آرایشی از دسته واکس های مو بنام واکس مو آگیوا بپردازیم. پس حتما  تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

تاریخچه واکس مو (واکس مو آگیوا):

خرید واکس مو آگیوا در سایت ibnst.comواکس های مویی که به شکل امروزی می توان آنها را مشاهده کنید در یک قرن پیش اختراع شد. در طول این سالها مواد تشکیل دهنده و انواع آن شامل تغییرات کلی شده است اما هدف اصلی واکس های مو تغییر نکرده و هر روز هم به محبوبیت آن اضافه می گردد.

قبل از اختراع واکس مو، مردان بیشتر از ژل های نفتی، روغن زرت و روغن مگسار استفاده می کردند.

در یکی از شهرهای انگلیس بنام بیرمنگام در سال 1929 یک شرکت به نام Chemico Works تصمیم به فروش محصولی به نام Brylcream کرد. این کمپانی قبل از این با ساخت محصولات پاک کننده های خانگی شناخته می شد. این اولین واکس مو یا کرم مو بود که در بازار راه یافت و به دست مصرف کننده رسید.

جالب است بدانید که این محصول ابتدایی شرکت Brylcream با درخواست بالایی هم همراه شد و به فروش بالایی هم دست یافت. این محصول اختراع شد تا آقایان توسط آن بتوانند به موهای خود فرم و حالت داده و آنرا نگه داری کنند. ژل مو یا واکس مو در سال 1980 به محبوبیت بالایی در بین مصرف کننده گان رسید و تا به امروز مورد استفاده هزاران نفر و صنعت مد شده است

واکس های مو مانند واکس مو آگیوا حالت روغنی دارند و به هیچ عنوان مانند ژل مو، مو ها را خشک نمی کنند، ولی می توانند حالت مو را تا 24 ساعت حفظ کنند همچنین باعث ایجاد چسبندگی در موها نمی شود. این واکس مو در بسته های 150 ml عرضه می گردد و به راحتی با آب قابل شستشو است.

خرید واکس مو آگیوا در سایت ibnst.com

معرفی واکس مو آگیوا:

 

واکس مو آگیوا AGIVA مدل wax&wax در یک قوطی کاسه ای و پلاستیکی در 5 رنگ مختلف عرضه شده و ساخت کشور ترکیه است وزن این محصول 150 میلی لیتر می باشد.

این محصول با ایجاد حالت دهی فوق العاده، زیبایی ظاهری شما را دو چندان می کند و به نرمی و لطافت بیشتر موهایتان می افزاید.

واکس مو آگیوا دارای چند رایحه مختلف است که در حین استفاده و بعد از آن این رایحه را حس می کنید. واکس مو آگیوا حالت موها را حفظ کرده و سلامت تارهای مو را هم بر عهده دارد.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی
 
سفارش: 09013101369 - 09104448657