موم وکس سکه ای مارال 20 عددی | پخش تک و عمده

موم وکس سکه ای مارال 20 عددی | موم وکس سکه ایی مارال بدون پد مصرف شده و برای صورت و موهای ضخیم مناسب می باشد و قابل مصرف برای تمام پوست ها است .
موم وکس سکه ای مارال 20 عددی | پخش تک و عمده

موم وکس سکه ای مارال 20 عددی

 

  • موم وکس سکه ای مارال (مخصوص موهای ضخیم)

موم وکس سکه ایی مارال بدون پد مصرف شده و برای صورت و موهای ضخیم مناسب می باشد و قابل مصرف برای تمام پوست ها است .

این موم حاوی روغن زیتون ، سرشار از ویتامین های A  , E و D می باشد که به همراه آلوئه ورا از فرایند اکسیداسیون سلولها جلوگیری کرده و با خاصیت آنتی اکسیدانی و مرطوب کنندگی و ضد التهابی از ایجاد چین و چروک و ترک های پوستی جلوگیری کرده و لطافت و نرمی پوست را افزایش می دهد .

 

نحوه استفاده :

موم وکس را درون هیتر یا آب گرم حرارت داده و ذوب کنید کمی صبر کنید تا وکس سرد شود و به دمای مناسب برسد. وکس را در جهت رویش مو با استفاده از یک اسپاتول چوبی روی پوست بکشید تا لایه نازکی از وکس روی پوست قرار بگیرد بعد ازچند دقیقه آن را در جهت عکس رویش مو  محکم بکشید. بعد از مصرف باقی مانده وکس را با استفاده از روغن مخصوص اپیلاسیون پاک کنید.

 

نکات مهم:

قبل از مصرف وکس پوست باید تمیز و خشک باشد بروی پوست زخمی یا آسیب دیده مصرف نگردد. قبل از مصرف تست حساسیت انجام شود. دور از دسترس کودکان کودکان نگهداری شود . در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود. زیر دمای 30 درجه سانتیگراد نکهداری شود .

 

 

ترکیبات موم اپیلاسیون مارال :

موم زنبور عسل ، عصاره آلوئه ورا ، روغن زیتون ، گلیسیرین ، رزین کالیفونیوم ، پروپیلن گلیکول

 

 تاثیر استفاده :

با استفاده از وکس مارال می توانید پوستی نرم وعاری از هرگونه التهاب داشته باشید وجود روغن های گیاهی و آلوئه ورا  در این محصول  باعث التیام بخش بودن و آبرسانی به پوست شده وصورت شما را لطیف و زیبا تر می کند .

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ