• -
  • 111
  • 0 دیدگاه

رنگ موی شماره 8.30 کارال | پخش تک و عمده

رنگ موی شماره 8.30 کارال | رنگ موی شماره 8.30 کارال به طور عمقی موها را تغذیه و آبرسانی می‌کند تا مو سلامت خود را حفظ کند. رنگ موی شماره 8.30 کارال از رنگدانه‌ه
رنگ موی شماره 8.30 کارال | پخش تک و عمده

رنگ موی شماره 8.30 کارال

 

  • برند کارال محصولاتی حرفه‌ای مخصوص مو را تولید و عرضه می‌کند. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند رنگ موی شماره 8.30 کارال BACO LIGHT GOLDEN BLONDE است که رنگی عمیق و دقیق به موها می‌دهد و درخشندگی که ایجاد می‌کند تا مدت‌‌ها ماندگار خواهد بود.

  • رنگ موی شماره 8.30 کارال از رنگ‌های پرطرفدار است که به راحتی موهای شما را رنگ می‌کند. این محصول کاملاً حرفه‌ای است و از رنگدانه‌هایی بسیار ریز تشکیل شده است که به بافت موها نفوذ می‌کنند و رنگی یکدست به تارهای موی شما می‌بخشند.

 

  • رنگ موی شماره 8.30 کارال به طور عمقی موها را تغذیه و آبرسانی می‌کند تا مو سلامت خود را حفظ کند. رنگ موی شماره 8.30 کارال از رنگدانه‌هایی خاص و تکنولوژي ویژه‌ای در ساخت خود برخوردار است که به طور متمرکز به موهای شما رنگ می‌دهد و به داخل بافت موها نفوذ می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود رنگی که روی موها ایجاد می‌کند، کاملاً یکنواخت و یکدست باشد و روی قسمت‌های مختلف ایجاد لکه نکند.

 

با استفاده از رنگ موی شماره 8.30 کارال مطمئن باشید که آسیبی به پوست سرتان وارد نمی‌شود و دچار آلرژی و قرمزی نخواهید شد.

رنگ موی شماره 8.30 کارال حاوی عصاره برنج و ابریشم است تا مواد شیمیایی موجود در رنگ مو باعث خشکی و شکنندگی موها نشوند. در کنار این ترکیبات باید به وجود بابونه نیز اشاره کرد که انعطاف و نرمی موها را به طور کامل تأمین می‌کند.تمامی این ترکیبات از آسیب رساندن به موهای شما جلوگیری می‌کند.

برند کارال محصولاتی حرفه‌ای مخصوص مو را تولید و عرضه می‌کند. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند رنگ موی شماره 8.30 کارال BACO LIGHT GOLDEN BLONDE است که رنگی عمیق و دقیق به موها می‌دهد و درخشندگی که ایجاد می‌کند تا مدت‌‌ها ماندگار خواهد بود.

 

کارال یک برند ایتالیایی است که تاریخچه فعالیت آن به بیش از 5 دهه می‌رسد. کارال برند تخصصی در رابطه با محصولات مو است که زیبایی و سلامت را به موهای شما هدیه می‌دهد. محصولات این برند شامل رنگ مو، مراقبت از موهای رنگ شده و رنگ نشده و محصولات درمانی است که خشکی و آسیب موها را برطرف می‌کند یا از خشکی جلوگیری می‌کند.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ